Alpeeva | Дата: Неділя, 10.02.2013, 00:36 | Повідомлення # 1 |
Рядовий
Група: Администраторы
Повідомлень: 2
Статус: Offline
| Чи потрiбно вивчати iноземну мову з першого класу?
Мабуть, це найпопулярніше питання в сучасному суспільстві, яке задають вчителям, а вчителі задають його собі (з ним може конкурувати хіба що «За скільки можна вивчити мову?»). Офіційно іноземна (англійська) мова введена у всіх школах з 1-го класу. Але і в той же час я знаю вчителів, які вважають, що раніше 5-го класу іноземну мову починати ні в якому разі не можна, діти ще не готові до таких навантажень?
А є такі автори, які пишуть книжки на кшталт «Англійська з пелюшок», але роблять це явно не для того, що б навчити немовляти уму-розуму, а для вимогливих батьків, готових платити за такі чудеса. У проміжку між пелюшками і 1 класом лежить дошкільне дитинство, на період якого можуть припасти заняття в дитячому садку, центрах додаткової освіти, підготовки до школи, факультатив у першому класі ... Що можна сказати про все це? Є позитивний досвід якісних методик. Але іноді буває так, що і методика хороша, і вчителька-душка старається через усі сили, але результатів немає! Чому? Напевно, дитина непосидюча .... Треба її дисциплінувати! Розповісти, як це важливо, як їй потрібна буде англійська мова в подальшому! І, взагалі, мама за це гроші платить, а вона! ... невдячна!
Давайте все-таки вважати, що діти нам нічого не повинні ... І що вся відповідальність за те, що з ними відбувається лежить на нас з вами, вчителів і батьків. Перше питання, яке повинні собі задати батьки або вчителі, охочі викладати іноземну мову, скажімо так, на нульовому етапі - це НАВІЩО?!
|
|
| |
Alpeeva | Дата: Неділя, 10.02.2013, 00:55 | Повідомлення # 2 |
Рядовий
Група: Администраторы
Повідомлень: 2
Статус: Offline
| Якщо ви вирiшили познайомити свою дитину з iноземною мовою ще до школи, ось декiлька порад:
По-перше, не позбавляйте дітей дитинства, не перевантажуйте їх заняттями - у них ще все життя попереду. По-друге, краще не водити дітей-друзів на заняття разом, або чітко стежити за тим, щоб вони не заважали один одному. По-третє, з'ясовуйте (батьки повідомляйте), чи ходить дитина в дитячий сад - це має велике значення! І, якщо ні, то краще дізнатися причину. І наостанок дві окремі поради для батьків і вчителів. Дорогі батьки, будь ласка, запитуйте у ваших дітей, чи подобається їм ходити на заняття. У негативному випадку запитуйте, що саме їм не подобається. Якщо можна якось вплинути, зробіть це, якщо ні-не водіть їх насильно! У цьому немає зараз ніякої потреби. Успіхів!
|
|
| |