Головна » Статті

Всього матеріалів в каталозі: 10
Показано матеріалів: 1-10

Написание эссе входит в программу известнейших международных экзаменов на знание английского языка, таких как TOEFL и CPE. Воспользуйтесь советами и рекомендациями!

 

Мої статті | Переглядів: 141 | Додав: Stanislavskaya | Дата: 21.08.2016 | Коментарі (1)

Тест зовнішнього незалежного оцінювання з англійської мови у 2016 році складається з трьох частин: читання, використання мови, письмо.

У тесті ЗНО з англійської мови будуть використані завдання чотирьох форм: завдання на встановлення відповідності, завдання з вибором однієї правильної відповіді, завдання на заповнення пропусків у тексті та завдання з розгорнутою відповіддю.

Загальна кількість завдань тесту – 43, останнє завдання передбачає створення абітурієнтом на бланку відповідей Б власного висловлення у письмовій формі відповідно до запропонованої комунікативної ситуації.

На виконання всіх завдань тесту ЗНО з англійської мови учасникам буде відведено 120 хвилин.

Завдання на встановлення відповідності - у завданнях учасникам буде запропоновано підібрати заголовки до текстів/частин текстів із поданих варіантів; твердження/ситуації до оголошень/текстів; запитання до відповідей або відповіді до запитань. Завдання вважається виконаним, якщо абітурієнт встановив правильну відповідність і позначив правильний варіант відповіді у бланку відповідей А.

Тест містить 11 завдань цієї форми (від №1 до №5 та від №11 до №16), виконання яких буде оцінено в 0 або 1 тестовий бал. 1 бал - за правильно встановлену відповідність; 0 балів, якщо правильної відповідності не встановлено або відповіді не надано.

Завдання з вибором однієї правильної відповіді - до кожного завдання подано чотири варіанти відповіді, з яких лише один є правильним. Завдання вважається виконаним, якщо абітурієнт вибрав і позначив правильну відповідь у бланку відповідей А.

До тесту включено 5 завдань з вибором однієї правильної відповіді (від №6 до №10), що оцінюються в 0 або 1 тестовий бал. 1 бал, якщо вказано правильну відповідь; 0 балів, якщо вказано неправильну відповідь або вказано більше однієї відповіді, або відповіді не надано.

Завдання на заповнення пропусків у тексті - у завданнях пропонується доповнити абзаци/речення в тексті реченнями/частинами речень, словосполученнями/словами із наведених варіантів. Завдання вважається виконаним, якщо учасник тестування обрав і позначив правильний варіант відповіді у бланку відповідей А.

Тест містить 26 завдань цієї форми (від №17 до №42), що оцінюватимуться в 0 або 1 тестовий бал. 1 бал, якщо вказано правильну відповідь; 0 балів, якщо вказано неправильну відповідь або вказано більше однієї відповіді, або відповіді не надано.

Завдання з розгорнутою відповіддю - завдання передбачає створення абітурієнтом на бланку відповідей Б власного висловлення у письмовій формі відповідно до запропонованої комунікативної ситуації. Це завдання оцінюється від 0 до 14 тестових балів за спеціальними критеріями.

Критерії оцінювання завдання з розгорнутою відповіддю:

а. Змістове наповнення (опрацювання трьох умов, зазначених у комунікативній ситуації)

  • а1 – перша умова: 0, 1 або 2 тестових бали.
  • а2 – друга умова: 0, 1 або 2 тестових бали.
  • а3 – третя умова: 0, 1 або 2 тестових бали.

b. Структура тексту та зв’язність

  • b1 – логіка викладу та зв’язність тексту (наявність з’єднувальних елементів у тексті): 0, 1 або 2 тестових бали.
  • b2 – відповідність письмового висловлення заданому формату (твір, лист (особистий, діловий), оголошення, записка тощо): 0, 1 або 2 тестових бали.

c. Використання лексики (лексична наповнюваність, володіння лексичним матеріалом): 0, 1 або 2 тестових бали.

d. Використання граматики (морфологія, синтаксис, орфографія): 0, 1 або 2 тестових бали.

Увага!

  • 1. Якщо абітурієнт отримує оцінку 0 тестових балів за критерій а. Змістове наповнення, то в такому випадку вся робота оцінюється в 0 тестових балів.
  • 2. Якщо учасник тестування отримує оцінку 0 тестових балів за критерій с. Використання лексики або d. Використання граматики, то в такому випадку вся робота оцінюється в 0 тестових балів.
  • 3. Якщо абітурієнт не приступав до виконання завдання, власне висловлення вважається ненаписаним і вся робота оцінюється в 0 тестових балів.
  • 4. У відповідності з Програмою зовнішнього незалежного оцінювання з іноземних мов обсяг письмового висловлювання має складати не менш ніж 100 слів.

Максимальна кількість балів, яку зможе набрати учасник тестування, правильно виконавши всі завдання тесту з англійської мови – 56 балів.

Зміст тесту ЗНО з англійської мови визначений на основі Програми зовнішнього незалежного оцінювання з англійської мови, що містить вимоги щодо практичного володіння читанням, лексичним та граматичним матеріалом, а також письмом.

Радимо учасникам тестування з англійської мови ознайомитися з наступними матеріалами:

Мої статті | Переглядів: 167 | Додав: Stanislavskaya | Дата: 12.11.2015 | Коментарі (0)

Мета: Ознайомити з лексикою уроку.

           Розвивати аудіювання, монологічне мовлення та письмо.

           Виховувати зацікавленість до стилю та краси.

Обладнання: підручник,аудіо додаток, мультимедійна дошка, презентація на тему “ Stylish clothes ”.

Тип уроку: ознайомлення з новим матеріалом.

Мої статті | Переглядів: 133 | Додав: Alpeeva | Дата: 12.11.2015 | Коментарі (0)

ХАРАКТЕРИСТИКА СЕРТИФІКАЦІЙНОЇ РОБОТИ
З АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ

Мої статті | Переглядів: 275 | Додав: Alpeeva | Дата: 15.02.2015 | Коментарі (0)

ЗНО з англійської мови: особливості тесту 2013 року

Особливості тесту ЗНО з англійської мови 2013 року та матеріали для підготовки до зовнішнього незалежного оцінювання навчальних досягнень з англійської мови.

Тест зовнішнього незалежного оцінювання з англійської мови у 2013 році складається з трьох частин: читання, використання мови, письмо.

У тесті ЗНО з англійської мови будуть використані завдання чотирьох форм: завдання на встановлення відповідності, завдання з вибором однієї правильної відповіді, завдання на заповнення пропусків у тексті та завдання з розгорнутою відповіддю.

Загальна кількість завдань тесту – 43, останнє завдання передбачає створення абітурієнтом на бланку відповідей Б власного висловлення у письмовій формі відповідно до запропонованої комунікативної ситуації.

На виконання всіх завдань тесту ЗНО з англійської мови учасникам буде відведено 120 хвилин.

Завдання на встановлення відповідності - у завданнях учасникам буде запропоновано підібрати заголовки до текстів/частин текстів із поданих варіантів; твердження/ситуації до оголошень/текстів; запитання до відповідей або відповіді до запитань. Завдання вважається виконаним, якщо абітурієнт встановив правильну відповідність і позначив правильний варіант відповіді у бланку відповідей А.

Тест містить 11 завдань цієї форми (від №1 до №5 та від №11 до №16), виконання яких буде оцінено в 0 або 1 тестовий бал. 1 бал - за правильно встановлену відповідність; 0 балів, якщо правильної відповідності не встановлено або відповіді не надано.

Завдання з вибором однієї правильної відповіді - до кожного завдання подано чотири варіанти відповіді, з яких лише один є правильним. Завдання вважається виконаним, якщо абітурієнт вибрав і позначив правильну відповідь у бланку відповідей А.

До тесту включено 5 завдань з вибором однієї правильної відповіді (від №6 до №10), що оцінюються в 0 або 1 тестовий бал. 1 бал, якщо вказано правильну відповідь; 0 балів, якщо вказано неправильну відповідь або вказано більше однієї відповіді, або відповіді не надано.

Завдання на заповнення пропусків у тексті - у завданнях пропонується доповнити абзаци/речення в тексті реченнями/частинами речень, словосполученнями/словами із поданих варіантів. Завдання вважається виконаним, якщо учасник тестування обрав і позначив правильний варіант відповіді у бланку відповідей А.

Тест містить 26 завдань цієї форми (від №17 до №42), які оцінюватимуться в 0 або 1 тестовий бал. 1 бал, якщо вказано правильну відповідь; 0 балів, якщо вказано неправильну відповідь або вказано більше однієї відповіді, або відповіді не надано.

Завдання з розгорнутою відповіддю - завдання передбачає створення абітурієнтом на бланку відповідей Б власного висловлення у письмовій формі відповідно до запропонованої комунікативної ситуації. Це завдання оцінюється від 0 до 14 тестових балів за спеціальними критеріями.

Критерії оцінювання завдання з розгорнутою відповіддю:

а. Змістове наповнення (опрацювання трьох умов, зазначених у комунікативній ситуації)

  • а1 – перша умова: 0, 1 або 2 тестових бали.
  • а2 – друга умова: 0, 1 або 2 тестових бали.
  • а3 – третя умова: 0, 1 або 2 тестових бали.

b. Структура тексту та зв’язність

  • b1 – зв’язність, наявність з’єднувальних елементів у тексті: 0, 1 або 2 тестових бали.
  • b2 – відповідність письмового висловлення заданому формату (твір, лист (особистий, діловий), оголошення, записка тощо): 0, 1 або 2 тестових бали.

c. Використання лексики (лексична наповнюваність, володіння лексичним матеріалом): 0, 1 або 2 тестових бали.

d. Використання граматики (морфологія, синтаксис, орфографія): 0, 1 або 2 тестових бали.

Увага!

  • 1. Якщо абітурієнт отримує оцінку 0 тестових балів за критерій а. Змістове наповнення, то в такому випадку вся робота оцінюється в 0 тестових балів.
  • 2. Якщо учасник тестування отримує оцінку 0 тестових балів за критерій с. Використання лексики або d. Використання граматики, то в такому випадку вся робота оцінюється в 0 тестових балів.
  • 3. Якщо абітурієнт не приступав до виконання завдання, власне висловлення вважається ненаписаним і вся робота оцінюється в 0 тестових балів.
  • 4. У відповідності з Програмою зовнішнього незалежного оцінювання з іноземних мов обсяг письмового висловлювання має складати не менш ніж 100 слів.

Максимальна кількість балів, яку зможе набрати учасник тестування, правильно виконавши всі завдання тесту з англійської мови – 56 бали.

Зміст тесту ЗНО з англійської мови визначений на основі Програми зовнішнього незалежного оцінювання з англійської мови, що містить вимоги щодо практичного володіння читанням, лексичним та граматичним матеріалом, а також письмом.

http://osvita.ua/test/training/5048/

Мої статті | Переглядів: 187 | Додав: Alpeeva | Дата: 22.03.2013 | Коментарі (0)

Разминка для пальцев

  Когда первоклассники впервые начинают писать на уроках английского, ручки и пальчики очень быстро устают.
  Чтобы слегка размять их и развивать мышцы рук, предлагаю вам следующую весёлую разминку для пальчиков.

Open shut them

Open, shut them, open shut them
Give a little clap, clap, clap
Open, shut them, open shut them
Lay them in your lap, lap, lap

Creep them, creep them, creep them, creep them
Right up to your chin, chin, chin
Open wide your little mouth
But do not let them in

Shake them, shake them, shake them, shake them
Shake them just like this, this, this
Roll them, roll them, roll them, roll them
Blow a great big kiss…..Muah!

Как выполнять упражнение:

Open, shut them, open shut them
(
выставляем руки вперёд, показываем ладошки с расправленными пальчиками, как бы показывая "10″; сжимаем кулачки; снова расправляем пальчики; сжимаем кулачки)
Give a little clap, clap, clap
(
три раза легонько хлопаем в ладоши)
Open, shut them, open shut them
(
снова выставляем ручки вперёд, сжимаем, разжимаем пальчики дважды)
Lay them in your lap
(
кладём ладошки на коленки)

Creep them, creep them, creep them, creep them
(
пальчики "крадутсяпо туловищу от коленок наверх…)
Right up to your chin
(…
прокрадываются к подбородку и трижды стучат по нему)
Open wide your little mouth
(
пальчики всё ещё на подбородке; открываем ротик…)
But do not let them in
(…но пальчики убегают назад, прячем руки за спину)

Shake them, shake them, shake them, shake them
(выставляем руки вперёд, встряхиваем кисти рук 4 раза)
Shake them just like this, this, this
(на "this, this, this” быстро встряхиваем кисти трижды)
Roll them, roll them, roll them, roll them
(выставляем руки вперёд, описываем круги только кистями, не сгибая руки в локте)
Blow a great big kiss…..Muah!
(посылаем воздушный поцелуй)
Мої статті | Переглядів: 229 | Додав: Alpeeva | Дата: 02.03.2013 | Коментарі (0)


Кошка - она или оно?

Многочисленные курьёзы возникают при прямом и обратном переводе с английского языка из-за отсутствия в нём категории рода.

Казалось бы, это должно облегчить перевод – никаких родовых окончаний у прилагательных и глаголов в прошедшем времени, как в русской грамматике. Но проблема в том, что в древнеанглийском языке существительные по родам изменялись, и их грамматическая замена в предложении – местоимения – сохранили эту особенность: "He” – мужской род, "She” – женский и "It” – средний.Однако принцип деления по родам совершенно другой, нежели в русском языке.

Все неодушевлённые предметы считаются принадлежащими к среднему роду, и "кровать”, и "стул” для англичан всё равно "оно”. Таким образом, слова "bed” и "chair” заменяются в предложениях только местоимением "it”.

Более того: вполне одушевлённые животные также по грамматическим правилам становятся неодушевлёнными: "The cat is sitting under the table. It’s big and black”.
Только при персонификации несчастного животного оно, наконец, обретает душу по правилам английской грамматики.
То есть мы должны назвать кошку по имени, уточнить каким-либо образом её пол и особенности внешности, и только тогда она торжественно удостаивается местоимения "She” – "она”!


                                                    

Мої статті | Переглядів: 201 | Додав: Alpeeva | Дата: 10.02.2013 | Коментарі (0)

Тема уроку: Clothes and Colours.

Мета уроку: Узагальнити знання учнями лексичного та граматичного  матеріалу з теми. Формувати навички зв’язного мовлення, навички аудіювання. Розвивати навички читання й активізувати навички говоріння. Виховувати поважне ставлення учнів до своїх однокласників, до своїх речей, вміння працювати в групах та самостійно, інтерес до вивчення англійської мови.

Тип уроку: узагальнення матеріалу.

Мої статті | Переглядів: 338 | Додав: Alpeeva | Дата: 14.01.2013 | Коментарі (0)


Кольоротерапiя

Концепція кольору була вироблена ще Іоганном Вольфгангом Ґете у "Вченні про колір” (1810 р.): всі темні кольори заспокоюють, світлі збуджують. З пітьми, вважав німецький письменник, виходить першим синій колір, зі світла – жовтий. Це основні кольори, від них походить решта.
Існує взаємодія між кольором і часом. Кожна епоха обирає свій колір: сірий – пуританство та післявоєнна Британія, пурпур – Давній Рим як символ влади. Вважається що велике розмаїття кольорів свідчить про процвітання нації.
Фізіологи створили школу, в якій за допомогою кольору зцілюють. У Давньому Китаї хворі, що лікувалися від слідів віспи, лежали в червоному шовку. Було встановлено, що людина, яка втомилася від одного кольору, мала подивитися на протилежний, щоб стан її змінився. Червоний колір завжди впливає на фізичний стан, жовтий – на розумовий, а голубий – на емоції. Відповідно впливають й їхні відтінки.
Кольоротерапія поки що не зовсім популярна у сучасній медицині, яка відноситься до неї вельми скептично, незважаючи на наявність величезних фактичних даних. Але велика кількість експериментів підтверджує істинність знань стародавніх. Можливості колірного впливу з метою корегування психічного стану та самовідчуття просто фантастичні. В школі знання кольоротерапії зможуть домогти вчителю скорегувати емоційний стан учнів та налаштувати їх на продуктивну працю.  
Мої статті | Переглядів: 359 | Додав: Alpeeva | Дата: 14.01.2013 | Коментарі (0)

Проблема здоров'язбереження в сучаснiй школi

Увага до питання здоров'я школярів суттєво зросла. Про несприятливість у даній сфері говорять давно, але сьогодні ця проблема стоїть дуже гостро. Базова програма приділяє особливу увагу впровадженню в освітньо-виховний процес здоров'язберігаючих технологій, що дають змогу проводити оздоровлення в цікавих різноманітних формах, забезпечують фізичне, соціально-емоційне, духовне, інтелектуальне благополуччя учнів.

Причинами і наслідками порушення здоров'я є наступні: зростання навчального навантаження призводить до гіподинамії, діти все більше часу проводять за переглядом фільмів, що призводить до порушення постави, проводять багато часу за комп'ютерними іграми, це призводить до погіршення зору. Завдання школи полягає в тому, щоб зберегти, зміцнити здоров'я учнів, сформувати в них відповідальне ставлення до власного здоров'я. Так як медицина займається не здоров'ям, а хворобами, не профілактикою, а лікуванням, то в школі обов'язково потрібно використовувати здоров'язберігаючі технології, до яких відносяться: грамотно складений розклад уроків, використання прийомів рухової активності, нейтралізація стресів, організація гарячого харчування, озброєння учнів валеологічними та екологічними знаннями тощо.

Ефективність позитивного впливу на здоров'я школярів різних оздоровчих заходів визначається не хаотичність методів, а системною роботою за всіма напрямками. Практика показує, що процес формування свідомого ставлення до власного здоров'я потребує обов'язкового поєднання інформаційного та мотиваційного компонентів із практичної діяльності учнів, що сприятиме оволодінню дітьми необхідними здоров'язберігаючими вміннями та навичками.

Впровадження здоров'язберігаючих технологій потребує від учителя, по-перше, не допускати перевантаження учнів, визначаючи оптимальний обсяг навчальної інформації й способи її надання, враховувати інтелектуальні та фізіологічні особливості учнів, індивідуальні мовні особливості кожного учня. Намагатися планувати такі види роботи, які сприяють зниженню втоми. Здоров'язберігаючі технології передбачають: зміну видів діяльності, чергування інтелектуальної, емоційної, рухової видів діяльності; групової й парної форм роботи, які сприяють підвищенню рухової активності, вчать вмінню поважати думки інших, висловлювати власні думки, правилам спілкування; проведення ігор та ігрових ситуацій, нестандартних уроків, інтегрованих уроків.

У учнів розвинута інтуїтивна здатність чути емоційний стан учителя, а тому з перших хвилин уроку треба створити середовище доброзичливості, позитивного емоційного налаштування. Слід пам’ятати, що психологічний стан і психологічне здоров’я учнів впливає і на фізичне здоров’я. Також необхідно проводити роботу з профілактики стресів. Хороші результати дає робота в парах, групах як на місцях так і біля дошки, де ведений, більш «слабкий» учень відчуває підтримку товариша. Антистресовим моментом на уроці є стимулювання учнів до різноманітних способів розв'язання, не боячись помилитися, отримати неправильну відповідь.

      Ставлення учнів до свого здоров'я, за думкою більшості спеціалістів, є основою здоров'язбереження, так як через мотивацію цього ставлення можна здійснити ціннісне-орієнтовану діяльність дітей та підлітків по збереженню та зміцненню власного здоров'я. У зв'язку з цим пропаганда здорового способу життя через валеологічне та екологічне виховання засобами уроків є складовою у розв'язанні проблеми здоров'язбереження.
Мої статті | Переглядів: 166 | Додав: Alpeeva | Дата: 13.01.2013 | Коментарі (0)